AXForum  
Вернуться   AXForum > Microsoft Dynamics CRM > Dynamics CRM: Администрирование
All
Забыли пароль?
Зарегистрироваться Правила Справка Пользователи Сообщения за день Поиск

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 29.06.2006, 14:49   #4  
mystic is offline
mystic
Microsoft CRM Certified Professional
Аватар для mystic
SoftLine
 
160 / 12 (1) ++
Регистрация: 13.07.2004
Адрес: Москва
Да, погорячился, действительно email router учавствует только в получении (IG стр. 10-2). Перепутал, письма сохраняются в исходящих Outlook, если их отправлять как действия CRM.

Как обрабатывается исходящая почта:

The following figure shows the outgoing e-mail process.
The following process is used for outgoing e-mail messages:
1. An e-mail activity is created by using either the Microsoft CRM Web application or the Microsoft CRM 3.0 client for Microsoft Office Outlook®.
2. When you compose and send an e-mail message, you are actually composing it as an e-mail activity (the actual e-mail is created and sent by Microsoft CRM later in this process).
3. Microsoft CRM Server receives the e-mail activity.
10-2
Chapter 10 Planning Microsoft Exchange Server
Microsoft CRM Outgoing Message Processing
4. Microsoft CRM Server generates an actual e-mail message and a tracking token that it appends to the subject line of the message.
5. Microsoft CRM Server sends the actual e-mail message (along with any attachments) to an associated Microsoft Exchange Server.
6. Microsoft CRM Server stores the e-mail activity.
 

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Посл. сообщение
Microsoft Dynamics CRM Team Blog: Building Rich-Client Dashboards for Microsoft Dynamics CRM with Windows Presentation Foundation Blog bot Dynamics CRM: Blogs 1 31.03.2009 13:24
Microsoft Dynamics CRM Team Blog: List Web Part for Microsoft Dynamics CRM 4.0 Deployment Scenarios Blog bot Dynamics CRM: Blogs 0 30.01.2009 22:05
Microsoft Dynamics CRM Team Blog: Troubleshooting the Microsoft Dynamics CRM E-mail Router Blog bot Dynamics CRM: Blogs 0 09.01.2009 06:03
Microsoft Dynamics CRM Team Blog: Workflow E-mail Utilities Blog bot Dynamics CRM: Blogs 0 16.12.2008 23:05
Microsoft Dynamics CRM Team Blog: Microsoft Dynamics CRM E-mail Router and Exchange 2007: Keeping it Secure Blog bot Dynamics CRM: Blogs 0 14.07.2008 13:05

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Быстрый переход

Рейтинг@Mail.ru
Часовой пояс GMT +3, время: 22:58.